Op zaterdag 9 mei 2015 (Nationale Molendag) vond de overhandiging plaats van het eerste exemplaar van het boek "De Zes Molens" aan de schrijver Ing. Jan den Besten door onze voorzitter Peter Baan. De uitreiking vond plaats
in het woonzorgcomplex De Zes Molens te Hoornaar.

Uitreiking1

In het boek "De Zes Molens" worden de molens beschreven die ooit op het grondgebied van de voormalige polder Het Land der Zes Molens te Hoornaar zijn gebouwd. Waar zijn deze zes molens gebleven? Molendeskundige en oud-streekgenoot Ing. Jan den Besten heeft op boeiende wijze hierop het antwoord gegeven. Het geheel is aangevuld met vele prachtige foto's, plattegronden en bouwtekeningen.Zes Molens

Het boek "De Zes Molens" kost € 9,50. Verkoopprijs inclusief verzending buiten Hoogblokland, Hoornaar en Noordeloos € 13,00. U kunt het bestellen door het bedrag over te maken op het IBAN no. NL77RABO0346320097 van de Historische Vereniging HHN onder vermelding van uw adres, uw naam en de titel "De Zes Molens". Wij sturen het u dan na 9 mei a.s. zo spoedig mogelijk toe.