Op woensdag 31 januari jl. was de algemene ledenvergadering (ALV) met aansluitend een pubquiz, in "Het Bruisend Hart" te Hoornaar.
Na de gebruikelijke agendapunten (Opening, Vaststellen notulen van de algemene ledenvergadering van 2017,  Mededelingen en eventueel ingekomen stukken, Jaarverslag 2017, Financieel verslag 2017, Verslag kascommissie, Benoemen van nieuw lid voor de kascommissie en Begroting 2018) was het tijd voor de bestuursverkiezing.
Statutair aftredend en voor de tweede keer herkiesbaar was mevrouw M.J. (Mirjam) van Genderen-Wallaard. Statutair aftredend en niet herkiesbaar was de heer T. (Teus) v/d Ham. Het bestuur had voorgesteld om dhr. A. (Ad) van der Haven uit Hoogblokland in deze vacature te benoemen. Er waren geen tegenkandidaten ingediend, dus werd dhr. Van der Haven benoemd. De voorzitter heette hem hartelijk welkom in het bestuur en bedankte dhr. V/d Ham voor zijn jarenlange inzet. Als dank ontving hij een speciaal voor hem gemaakt fotoboek en een bloemetje. Na rondvraag en pauze was het om 21.00 uur tijd voor de pubquiz. Na 20 vragen (van makkelijk tot moeilijk) bleken er twee duo's het hoogste aantal punten te hebben. Het gooien met de dobbelsteen leverde de uiteindelijke winnaars op: Gerrie den Braven en Jenny Mollema. Zij ontvingen beiden een mooi pakketje (uit Noordeloos).

ALV2018